tuttar?

2010-01-20 @ 23:50:49
haha varför kan man inte undvika detta samtalsämne med olivia xD. men iaf uääääh vill man inte bara skära bort dom ibland? förstår verkligen inte att alla tjejer tjatar om att dom vill ha större tuttar och förstorar dom å grejjer. vad fan är det till för nytta? jag är inte utséendefixerad men skulle jag få göra en operation skulle det fan vara bröstförminskning! dom är så jävla ivägen juuu... förstör när man idrottar å man kan inte gå klädd hur man vill osvvvv. och hatar jävlar som kommenterar att man pushar up dom eller har djup urringning, ska slapa er i fejjan med dom så kanske ni ser att dom är feta och äckliga for real??? och nu har jag ont i dom, bäst för dom jävlarna att dom inte växer ........... :( seriöst finns inte en enda stund NÅNSIN jag varit glad för att jag har stora tuttar! men känns ovärt att paya 40 000 eller hårdbanta bara för den saken >< fu. förresten blir jag lite bitter när jag är stressad om de märks:P och jag har suttit och undvikit pluggandet i några timmar nu så jaaa.....hörshej:D

Kommentarer
Postat av: olli

hahaha, jag kan intyga till alla att dom är STORA FOR REAL!!!! men neee aldrig att man vill skära bort dom heller!!!

2010-01-25 @ 20:08:02
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback