halmstad

2010-07-28 @ 23:04:03
heeej. nu har jag överlevt en långweekend i halmstad med 3 mongon i en trång liten 1-a, och en ännu trångare liten bil typ 30 timmar >< sov på stengolv fick man göra också! lappa ihop 2 trasiga luftmadrasser till en dubbelsäng med hjälp av ett megalakan funkade inte så bra ^^ bra skönt med en massagedyna nu alltså! meen lördagen tillbringade vi på en frukostbuffé, sedan blev de party och kroghään. haha snacka om att även den minsta krogen i lilla halmstad ägde avesta, dansgolvet (som förresten innehöll strippstänger) ÖPPNADE inte förrän 12, och stängde alltså ungefär 40 timmar senare än avestas! haha och bra läskiga karlar fanns det också som marcus fick rädda mig ifrån^^
söndagen var det fortfarande bajsväder så då drog vi en spontan golfrunda. riktigt kul, speciellt eftersom alla 4 var n00bs! sen hyrde vi filmer och käkade massa gooodis!
måndag var det äntligen sol! så då blev det stek i tylösand för hela slanten! sen dricka upp resterande ölen (som kanske var liiite för mycket) fast nä. och en runda på stan med grönisarna :)
förresten så tillbringade jag typ halva helgen med att diska, laga mat och städa åt grottmongona, kvinnopoäng yeeesbox! fast dom förlorade jag nog igen när jag slog hårdast på alla gula bilar och tjatade 7 timmar i bilen om att stanna så jag kunde köpa starcraft........

JUSTJA STARCRAFT! vadfan håller jag på med!! HEJDÅ nu ska jag spela :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback