klänt

2010-07-20 @ 22:06:46
inne på sista jobbarveckan nu då sen drar vi till hääälmstäääd. lite härligt det ska bli!! 

haha överträffade mig själv i klantighet igår när jag lyckades fumla så min tallrik voltade i luften och täckte hela mig i fil. BOKSTAVLIGT. så jävla kass! dagen har jag ägnat åt en mycket intensiv match fotbollskrocket med familjen, har ju syster nr 2 hemma också i veckan :D och så har jag och magnus nattbadat lite. nu sitter dom och skäller för att jag tydligen råkat lägga halvätna godisar överallt i huset. oops ^^. snart kommer min sega skrutt å då ska vi väl kolla på film eller nått och MYYYSA :) igår låg han å lekte med iphonen hela natten så jag va helt död på jobbet >< eller ja, dödare än vanligt! har gjort det till en liten dålig vana att sitta och sova ett par timmar per dag haha ^^
btw så har jag snart kollat på hela death note serien, riktigt bra faktiskt!
snart blir jag moooster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback