kvinna

2010-07-21 @ 19:51:46
haha råkade somna dirr ja kom hem från jobbet idag, vaknade nyss helt panikslagen och trodde de va morgon å ja hade försovit mig började springa runt som en galning! lool på


nu ska jag iallafall tvätta & packa. lika bra att jag börjar intta rollen som kvinnan i sällskapet på denna resa! såg förresten att det verkar bli bajsväder blää.. men iallafall vi åker tydligen på fredag kväll så det blir en liten nattlig roadtrip på 7-8 timmar :) MYYS. har redan börjat slåss med simon om shotgun seatet, men inte ens min spytaktik verkar funka :( fuu haha men nu måste ja skynda mig så jag hinner nörda lite film med ruthan innan ja somnar igen också :D

btw imorgon blire minigolfturnerning med la familia, kan bli ytterst intressant ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback