buu

2010-06-03 @ 15:52:18

r.i.p min 3-e sidospegel :( så går det när man kör fast under balkonger.. haha!
btw så fick jag en rejäl bula när jag gick in i en fågelstuga nyss. ROFL på mig.

alltså va ere här. typ 20 min efter solen kommer fram ur sitt ide efter vinterhalvåret så springer exakt alla kvinnovarelser runt i små shorts och visar sina perfekt bruna ben. hur hinner ni?:O haha känner mig dålig.. tur för mig dock att det räcker med en eftermiddagslur ute för att jag ska se ut som en måttlig bajskorv. fan man känner sig ju tvungen att sitta ute nu bara för de är så fint väder. plus att mamma inte tillåter att jag sitter inne. men jag hatar att soola... har faktiskt försökt lite idag. fritid, poolen och en kall dricka lockade, men kan ju fan inte sitta stilla i mer än 2 minuter! läst ut 3 mooretidningar nu haha undra hur många bokstavssjukdomar jag har? kan de inte bara komma en mysig regnperiod så man kán sitta inne och speela?:) det är mitt enda hopp för att inte gå upp i atomer just nu. eller ja, det eller att tobbe och sillen sliter sig från sitt asterix och obelixspel och hittar på nåt för att rasta mig. så ne, regnet är mitt enda hopp. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback