såååmmarlååv

2010-06-22 @ 03:59:09

heeej. kom nyss hem efter en vända med fotbollskikande, skejtande, pianospelande, cykelkull och chill med tobbis (och johannis ett tag) helt okej spontan sommarlovskväll! håller förövrigt redan på att krypa ur skinnet av bristen på viktiga saker att göra.. dagarna går åt till att hjälpa mormor&farmor, löka och hitta på impulsiva saker med mina vänner. men me like. lika  bra att passa på å njuta nu för nästa vecka börjar allvaret. jag börjar mitt arbetsliv med en vecka i öltältet på peace&love.

och så drar ju olivus hem också, den jäkla amerikanen.. hade förövrigt en grymt rolig avskedsfest hemma hos honom i lördags. vilken fest som helst där man kör botten upp, det sprutar öl genom taket, killar slickar på varandras bröst, man kör ölpong tills man nästan spyr, folk deckar på loftet och man springer barfota över en brännnässelåker samt hamnar halft i koma kan väl kallas för en lyckad fest?:) kommer sakna oliver som en jäkla drule bara! blä hatar avsked

btw så har jag ju gått ut 2an också! jäkla äckelbetyg är fortfarande ganska lack över det.. hatar att man behöver snitta över 18 i medel för att komma in på några fucking högskolor, vill kunna bli vad jag vill juu.. men är fan typ beredd att lägga ner dethär slitandet nu efter detta bakslag>< aja firade iaf med klassen i karlbergs, sen party hos johannis enligt tradition =) mys! och sådär lagomt galet^^ att ragnhild blev brutalt våldtagen och fortfarande inte har hämtat sig är smällar man får ta o.O

känner förresten hur mkt man förstört kroppen på sistone, bristen på träning och mängden alkohol räcker väl som argument. sen äre ju de att mina päron fått impulsen att riva hela jäkla köket så vi lever på hämtmat också.. skärpning ska de bli nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback