sjukis i krylan

2010-06-23 @ 11:20:57
vafan trodde jag blivit frisk efter helgens strapatser. men nää, för tillfället kan jag inte äta en tugga utan att skära sönder halsen och hostar så jag spyr så fort jag rör mig :P lol.. känns skumt att vara sjuk när det är sommar faktiskt. jäkla amerikaner att smitta tropiska sjukdomar alltså^^. 

aja igår (när jag fortfarande var vid liv alltså) blev det en sväng på stan med johannis när vi fått reda på att min gamle vän robin tydligen var på besök :D sen var ja ute på äventyr i krylan med victor alex raz och robin resten av natten typ. revivade lite gamla minnen, riktigt nice!:) men det var bra att jag blev sjuk nu egentligen för victor har lagt ribban riktigt högt på snake på fb så då har jag något att ägna dagen åt^^ he he heeeee.. 

ne men hörs. måste ladda inför en hård långhelg med spelande, party, mys & bölande :) sååå hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback