spelkväll

2010-06-25 @ 10:01:15
nu tycker ja fan de är dags att stänga av xboxen. eller ja, alla de andra har ju gett upp nu och lagt sig tillrätta i min säng haha ^^. sista spelkvällen med olivus felix å tobbe nu, min och tobbes sista chans att ge team tjurskalle en värdig seger. vi fick sisådär en 12 timmars deadline, där det sedan bröt ut i vatten/kuddkrig och andra psykiska sammanbrott x) aja, precis som det ska vara med andra ord:D funderar nu på om de är någon idé att gå och lägga sig och ladda lite inför dagens familjemiddagar/party, fast näe tror ja tjänar mest på att stanna uppe faktiskt ^^ blir en någorlunda lugn kväll, eftersom ja känner hur det fortfarande skriker aids ur hela min kropp sedan kryssningen >< plus att nya naruto kommit ut, och felix klarade superbossen på mitt ff på 10 sek så kan nöta det nu också :D och måste nöta dragonage eftersom aO äger mig i det tydligen.... hööörs!



btw kanske ska börja anteckna lite visdomsord till mig själv här också:O

tips: damma med en cykelpump! mycket effektivt

tabbe: slog mig själv i huvudet med min bärbara data, och nu är den trasig.. gör inte om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback