yäy

2010-06-02 @ 23:19:17
yäääääy! såg nyss (ja ni läste rätt, jag har faktiskt lärt mig logga in på banken!) att jag fått min lön + studiebidrag :D så jag ökade från att ligga på -1000 till plus 4000 typ =) niiiice! men ska lägga undan typ 3999 av det dock... gah ska ha råd med mitt jäkla ps3, och så ska jag bannemej åka till halmstad i sommar också! beachparty med sillen o'co ftw! och så måste man ju nästan börja tänka på framtiden också... shit går ut 2an nästa vecka, illa. bara ett prov kvar damit! åldersnojjaaaa.........

btw så var jag på riktigt trevlig grillkväll både igår och förrgår =) någon förvånad? haha. tobbe är skyldig mig typ 143 koppar kaffe nu tror jag ^^. och lars är skyldig annika en antik stol! och elton är skyldig oliver ett korvpaket + möjligtvis en frisbee :) muhahaha! och mina inhandlingar från båten fick jag med mig hem också :) btw, testa inte att basta i skinnjacka!

idag är första dagen på hur länge som helst som jag inte haft 40 000 saker jag måste göra, skapligt stressad jag blev av det! haha. sprungit runt i huset å inte vetat vad jag ska göra haha har glömt bort hur man tar det lugnt.. men blev en mysfilmis med päronen och nu ska jag återuppta dragonage faktiskt, efter ett halvårs svacka :P brrrrrring it!

kanske tillåmed kommer börja blogga mer nu när begreppet fritid åter finns i min värld... fast näe.

kollade kalendern, verkar som sommarlovet kommer gå snabbt i år! hela juni faller bort med överraskningsresor, avskedsfester osv.. hela juli faller bort av jobb.. sen kommer lillbebisen:D så jaa, nä de blir inge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback