fånigt

2010-03-31 @ 02:15:27
mja vet att jag kanske inte är världens aktivaste bloggare, men det kan bero på att det suger å sitta här å fåna sig. mycket tuffare att sitta och fåna sig inne på andra fjantiga internetsidor, eller varför inte framför xboxen^^ hihi. nerå men ja lever iaf än och har fullt upp med plugg för tillfället. men imon blire lov, då ska jag förhoppningsvis få umgås med både olivisen och fridisen, mina fjärran vänner :') sen fyller jag 18(!) kärring nuuuu... :( och sen efter lovet äre dags för musikal :D humh. och så blev jag medbjuden på kryssning av oliver också:D får se när hur och var det blir av, nice somfan iaf! haha failade lite idag också, med ett spontant skolbad där jag råkade glömma både badkläder, ombyte, duschsaker och handduk :D aja åter till äckelmatten och mitt kalla kaffe nu.... längtar till imön, då har jag och min forna lesbiska älskare johaho en dejt med påsen i lådan^^ hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback