nostalgi eller nåt?

2010-05-08 @ 20:30:33
vad fan gör man, när ingenting man gör egentligen spelar någon jäkla roll? ääh quit it med depp-återfallet nu kvinna >< idaag var jag iallafullifall duttig och trotsade min barnskräck och var uppföljare för en lite unge på tävlingen. liiite sugen man blir att ta tag i saken å börja tävla igen eller. jag å syrran börjar redan anmäla oss lite^^ finns inget skönare än å bara plöja på över ett stekande hygge eller en riktigt fläskig jäkla mosse med lera upp till armhålorna. MM MMMM! springa in i träd, slå sönder knäna på stenar, fastna i gyttjediken.. u name it! alla mina ärr på benen börjar ju tyna bort nu :O illa! dags att färska upp dom lite tror ja! för att inte tala om konditionen :P visst, är förmodligen starkare än jag nånsin varit (inte speciellt svårt), eftersom jag nästan kan göra armhävningar på tåna nu ^^ men det skulle ju va kul å orka lite också.. btw lite man märker att de börjar bli sommar nu eller, blir medtvingad på minst en grillning i veckan ^^ niice. Men nu ska jag nog gå ut och ta några bärs (ja, ni hörde rätt. både jag och syrran håller på å bli stora å lära oss dricka mansvatten!) med päronen, syrran, magnus samt hans bror m. bihang. dom ska ut och röjja ikväll allihopa, och jag å tobbis blir fyllechaffisar + hundvakter ^^ men först ska jag träffa fridis lite också :) tar en cykeltur snart! btw nu är kryssningen bokad :D lite kul det kommer bli eller! taaggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback