danstajm

2010-11-20 @ 14:30:12
lite duktig man känner sig när man tränar hela helgen istället för att supa :D
men man är ju dessutom så illa tvungen också. Mask Shadow kör på hårt inför lussebandy-uppvisningen! kommer bli grymt!
Och nästa vecka är det dags för öppet hus = en helkväll vid balettstängerna och massa andra övningar osvosv in public för oss Estet-dansare. vi ska tydligen köra afro å grejjer också haha. men kommer bli kul! speciellt för dom som kollar x)
Vi kör också på hårt inför våran uppvisning som kommer i februari, ska försöka ha allting klart innan jullovet! går skitbra nu :D 
Men som om detta inte vore nog har jag nu fått besked om att jag kommer få hålla i en nybörjargrupp på qlturhuset - start nu på tisdag! Bara å börja slänga ihop koreografier nu då:)
Varför måste just JAG vara ett sånt klantarsle att skada mig hela tiden när man har allt sånthär på gång?!?! Iofs är det ju så att när man har dans varje dag och inget tillfälle för vila så kan även minsta stukning ta 100 år att läka... menmen, älskar ju dans för i helvete!

Nu tänker jag dricka massa kaffe och sitta och tjura mig igenom hela mitt samhällsarbete som måste bli klart idag:D hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback