Höstlov

2010-11-04 @ 20:43:26
haft ett ganska komplett lov hittils. hundvakt på mornarna, träning på dagarna, och kompletta kvällar;
Måndag: mys med pojkvän
Tisdag: skräckfilmskväll med fridi johanni
Onsdag: halokväll med felix amanda jesper
Torsdag: egokväll med fjolliga serier och ps2
Fredag: party med lini oliv emelie m,m
Lördag: bus med tobbi
Söndag: plugg

med andra ord så har snittsömnen per natt legat på ca 30 minuter.. (a) men behöver fan härdas å komma tillbaka till mina gamla uttröttliga vanor, kärring som jag blivit.. justja lyckats bli sjuk också, bara för att det är lov :U så har bunkrat upp med blåbärs/nypon/jordgubbssoppor, det enda som kan göra mig frisk hihi ^^

Idag har jag varit hos världens gulligaste farmor och farfar och myst hela dagen också :) blivit gödd så jag håller mig mätt i flera veckor tror ja haha!

ska försöka träna med maskshadow i helgen ocksåå. blä fattar inte hur ja kan va så jäkla stressad inför lussebandyn som är mer än en månad bort, när vi i princip har gjort klart uppvisningen redan! lider verkligen med alla i min närhet som måste stå ut med den sönderstressade version av mig som kommer dominera detta sista år innan studenten.. dansföreställningar hit och dit. jobb, projektarbeten och prov som det krävs minst mvg+++ på för att jag ska ha en jäkla chans att komma in i uppsala, och andra sociala krångel så de räcker å blir över. varken tid, pengar eller ork räcker till :D måste verkligen skaffa bättre nerver, ska fan inte förvandla dethär till en stackars whine-blogg ^.^ de är ju så jäkla mkt å se fram emot nu också så :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback