duktig

2010-09-12 @ 21:50:53
igår var jag duktig. jag och pappen åkte spontant iväg till ludvika och tävlade, jäklar va kul de va! sen var jag och syster till farmor och klippte gräs osv :) sen dissade jag att festa för att sitta hemma och skriva 1000-sidor hela natten! deni. sen kollade jag på dom sista avsnitten av oth. tycker det har tappat stilen lite :O men aja :) sen kom min älsklingggggg hem från jobbet i gryningen så jag fick mysa några timmar. men lagom tills jag vaknade skulle han åka igen :( men då kom syster och jollisen så har haft fullt upp hela dagen :) jag och syrran har dragit igång ett komma i form projekt. hon tvingade mig ut å springa (som jag hatar) och jag tvingade henne att köra cirkelträning sen :D och imorgon ska vi börja gå på svettis-gympa. adderar man det till all jäkla dans kan man nästan kalla mig duktig! hihih :D sen har vi suttit och myst resten av kvällen. en riktig systerhelg har de varit. så blir det när man har hårt arbetande karlar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback