wiii.

2010-09-09 @ 20:54:14
somvanligt har jag inte tid att uppdatera bloggen.

Men nu har vi iallafall kommit igång med dansföreställningen! wii. försöker bli lite bättre på att mixa just nu. Så har kommit igång med projektarbete & 1000 sidor också:) ska försöka få saker gjorda å inte skjuta upp dom i år! förutom körkortet då som jag bestämt mig för att vänta tills nästa sommar med.. fan att jag skulle ha så svårt med det ><.

Och så vill jag försöka vara med min pojkvän så mycket som möjligt också. eftersom jag är säker på att han inte läser min blogg kan jag med gott samvete skriva här att jag redan börjar bli kluven för nästa höst då vi inte kommer kunna vara tillsammans längre.. buhu whine whine osv.

Har förresten blivit erbjuden jobb nu också! som danstränare igen, får se hur det blir med det.. jag skulle definitivt behöva pengarna iallafall! Har gjort lite mindmap för dom kommande åren nu och det verkar bli såhär typ efter studenten;

Bartenderutbildning
Jobba sönder
Plugga tekniskt basår på distans
Jobba sönder
Åka till Afrika/Australien
Jobba sönder
Åka till Oliver i USA
Börja plugga Biomedicin i Uppsala


Vid dethär laget är det år 2013 btw. får se hur de blir med allt (och hoppas på att jorden inte går under 2012) men nu har jag iaf nåt å sträva efter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback