gammalt bajs

2011-04-02 @ 17:48:22

Jaa nu har man högskoleprovet avklarat då :) Haha fyfan sätter inte så mycket förhoppningar till detdär alltså. blööh. 7 timmar av bajs helt enkelt. och förresten, på tal om bajs, teatertoaletterna var öppna nu och det har dom inte varit sedan dansföreställningen, och bajskorven jag såg i den trasiga toaletten då låg fortfarande kvar och myste! härligt :D

förresten så fick jag överta vårdnaden av tobbes trasiga xbox som han tänkte slänga, men jag vägrar ge upp hoppet om den! påbörjade ett tappert försök att laga den men fastnade efter ungefär en timme, när jag ÄNTLIGEN fått av skalet, i och med att jag inte hade en jävla aning om vad för skruvmejsel jag ska använda för att få av nästa skal.. h3h3. men jag tänker inte ge upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback