The most lonliest day of my life

2011-04-02 @ 20:50:58

Ja de är nog fan sant. Hela familjen är i London och jag blev hemma med hunden. Samma helg timar Tobbe in att flytta till Nynäshamn, och min bästa vän åker på kryssning. Hade sällis av frida ett tag nyss men nu ska jag återgå till min ensamhet. haha serri om jag blev mördad nu skulle det fan dröjja flera dagar innan nån ens märkte det! (okej få inga dumma idéer nu, jag har överfallsalarm och bodyguardspray!)

Men det är faktiskt riktigt skönt att vara själv hemma. Man får göra vad man vill liksom, sitter i mammas älsklingströjja och grillar majskolvar och kollar på family guy och andra "skitprogram" som jag annars aldrig skulle få se :D massa plugg kanske jag kan lyckas få gjort också!

Men något som dock inte är riktigt lika skönt är att jag måste vänja mig med att vara utan tobbis.. buhu. Vi har de senaste veckorna varit med varandra 24/7 i förhoppningen att det skulle göra oss aströtta på varandra så att det skulle vara skönt att skiljas åt sen, men nä det failade lite. om jag inte redan hade problem med att sova ensam så har ja de garanterat nu :U och vi kom fram till att de senaste fyra åren har vi bara varit ifrån varandra mer än 3 dagar i streck vid 2 tillfällen, när jag varit utomlands. Vem vet när vi ses nästa gång nu liksom, kan bli spännande dethär! Men det är väl dags att man lär sig om man någonsin ska kunna traska vidare i livet antar jag .. Håller tummarna för att han får det bra bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback