11/8 2011

2011-08-11 @ 12:27:40
Hejhopp. fy satan vad trött jag är. felix ligger för nuvarande och sover för glatta livet i min säng medan jag själv kommit fram till att det nog är bättre att köra på morgonkaffe än sömn vid dethär laget. vi fick för oss att varva halo odst utan paus och sedan se två lysande dåliga filmer så det var den nattsömnen! och natten före det tillbringade jag och tobbe ruth med ännu en lysande dålig skräckfilm, cabin fever 2 nog den sämsta jag någonsin sett, varmt rekommenderad om man gillar typ W-skräckisar som black sheep och braindead som vi gör :D återstående timmar av den natten ägnades sedan åt mmospel. lol. och ikväll funderar jag på att umgås med christoffer om han kommer till avesta och hälsar på. det lutar mot en till sen kväll med andra ord. och sedan ett nattskift på donken på det! sömn är överskattat va? :D börjar komma tillbaka till mina gamla goda zombievanor

haha nu låter det förresten som jag har nya karlar varje natt här, men lägg märke till att jag INTE ligger i min säng! x)
men en eller två kannor morgonkaffe, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback