2011-08-17

2011-08-17 @ 19:04:14
Haha märks att mitt psyke har trånat efter plugg nu när jag inte haft något på hela sommaren! Påbörjade min 11 veckors Psykologi A-kurs igår, och gjorde klart den idag x) Men är skönt att ligga före lite nu när jag ska åka bort massa. Nästa vecka blir det alltså först roadtrip till Ullared, sen Afrika(!) och sedan kommer jag troligtvis bli boende i Nynäshamn för ett par veckor innan min skola börjar ordentligt, eftersom tobbis den jäkeln nu har tagit käppen ur arslet och bokat australienresan (i princip flytten) som vi våndats över i 4 år nu ><.
dålig som jag är lyckades jag sträcka ena rumpan när jag dansade igår, men var tvungen och väga upp det med lite grymmhet och kubbade runt älvpromenaden ändå. hihi. och nu ska jag till elin och mysa :)


drygt det är när tiden inte räcker till. ska uppfinna en maskin så att man kan vara överallt i världen samtidigt så löser sig nog allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback