2011-12-06

2011-12-06 @ 20:57:29
har egentligen inte så mycket att tillägga atm. december har börjat = mitt liv har tagit ett uppehåll. åtminstone denhär veckan (slutprov i biologi, dansuppvisning på lussebandyn, fixa alla kompletteringar som hamnat efter under helgen, omformatera musikmixen, supa skallen för att få bort allt det tidigare nämnda ur skallen, paltbak med mormor, fira farfar osv) skjut mig med en bedövningspistol så ses vi nästa vecka :)

bjuder på en bild på min busiga lilla gos som ligger här bredvid mig i soffan och stinker sur disktrasa. från när han var 1 år och fluffig. ska nog smygklippa honom så igen när inte mamma är hemma!


"Miles away, and I wish this didn't mean so much to me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback