2011-12-12

2011-12-12 @ 01:27:35
jävlar vad trött jag är. bara för att jag måste hålla mig vaken igenom en sista inlämningsuppgift så jag är redo för slutprovet i biologi b imorgon. detta slutprov består btw av en 4 timmars hemtenta. lol?

har förresten haft en väldigt intressant helg. lussebandy i fredags somsagt. all in på utgång lördag. sagt och gjort och kan tillägga att kvällen innefattar en hel del sjuka händelser i form av langosvagnar, dansbattle, riktigt arga negresser samt en försvunnen okontaktbar ullis som drev halva stan till vansinne. enligt djungeltelegrafen hann jag uppenbarligen både bli nedslagen och bortförd av polisen under den timme då jag egentligen bara suttit och druckit öl. det var en intressant kväll (y) men har dock lärt mig att inte reta upp galna fruntimmer, och att aldrig mer ha telefonen på ljudlöst! h3h3. helgen avslutades med att fridis bjöd hem oss kvigor på middag. riktigt gosigt var det. puss
min omgivning hurrar nu i vetskapen om att jag jobbar nästa helg och därmed inte har något annat val än att nu hålla mig i skinnet tills juldagen :)




när far och mor är döda, och våra släktingar har tatt gift
och alla våra vänner har valt sig själva
och våra lärare och fröknar har gått och dränkt sig med varann
och nu när sömntabletterna har slutat verka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback