2011-12-21

2011-12-21 @ 03:27:27

Idag har jag och pappa speed-bakat pepparkakor, och fort som tusan städat undan efter oss i köket till följd av skräcken kvinnan i huset (mamma) har frambringat i oss med sina otaliga hot om vad som skulle ske om vi ofredade hennes julstädning. Har också hunnit träffa den hemkomna tobbisen en sväng. han gav mig en souvenir från australien beståendes av en liten ask innehållandes något man kan likna med gele-aktig diarré. De medföljande instruktionerna jag fick var: Ät denhär på en toast, det smakar som döden!

 

 

 

Kan sammanfattningsvis säga att döden troligtvis var en överdrift (but what do I know), men jag har helt klart ätit godare saker i mitt liv.. Detta känns som en såndär sak som smakar så skumt att man bara måste testa det åtminstone en gång i livet. precis som att kolla på a serbian movie! men det är ju iofs min teori angående allt här i livet. det du kommer ångra mest är det du aldrig gjorde! (nu säger jag inte att ni ska få några som helst idéer ur a serbian movie, det var inte det jag syftade på!!!!!!!) usch nu mår jag lite dåligt. ska gosa ner mig i min mysiga svarta silkesbeklädda säng och böla lite till PS. I love you. är på lite ämmelhumör.




you took your coat of, and stood in the rain
you were always crazy like that
you were always the mysterious one with dark eyes and careless hair
you were fashionably sensitive, but to cool to care





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback