2010

2011-01-06 @ 18:46:04

2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
böt en blöja!

Har du några nyårslöften?
I rather see them like "guidlines"


Blev någon/några av dina vänner
föräldrar i år?
Min syster och hennes karl!

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Italien, Malta, Egypten, Grekland

Vad var din största framgång 2010?
nästan kommit över min barnskräck, lärt mig äta vuxenmat, kommit på vad jag ska göra med framtiden, tränat asmkt :)

Bästa köpet?
Chokladfontänen vi köpte till pappa i julklapp!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kaffe i skolan, och vindruvor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det mesta :)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
haha har inte så bra tidsuppfattning så

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Körkort!

vilka månader från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Februari när vi var ute och reste, och Juli, när Joline föddes.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
vet faktiskt inte, tycker de vart ett bra år på alla olika områden :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
skolkat från danslektionerna ><

Favoritprogram på TV?
Scrubs, Family guy, Oth

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Är jag dålig om jag inte kommer ihåg?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
LÖKIG :D

Hur tillbringade du julen?
Med min familj :)

Blev du kär i år?
blev kär låångt innan detta år :)

Den bästa nya personen du träffade?
Joline :D

Höll du några av dina nyårslöften?
om jag hade några så minns jag dom inte <.>





2010 - IM OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback