17/7 2011

2011-07-17 @ 20:38:58

Kommit på den smarta idén att döpa inläggen till dagens datum, för har märkt att det är nästintill omöjligt att hitta de inlägg man letar efter när de har random titlar x)

är hemkommen efter några sköna dagar i nynäs med bio, shopping, mys och fest. lite för mycket av det sistnämnda dock. vaknade upp imorse för att mötas av en fet bula, söndermöschad kropp, ex antal blåmärken och en enda mening i huvet; vad hende? haha. och magen var i uppror, troligtvis matförgiftad av den läskiga kebaben jag förtärt under natten. eller det mystiska innehållet jag drog nitlotten att få dricka ur "the glass of death". eller skräcken av att bli kidnappad av hells angels. så de va bara å ta en plastpåse i handen å kubba till tåget sådär på morgonkvisten, för att sedan genomlida 3 timmar tåg, där minsta vattendroppe jag drack åkte rakt upp igen, och sedan ett oundvikligt arbetspass på donken..puh. men men nu har jag förtjänat en riktig lökkväll! ska börja spela några av tobbes nya xboxspel och bara njuuuuta av att vara ledig imorgon! eller justja, ska ju skjutsa mamma & pappa till västerås på morgonen.... wie.

ska hitta nåt flottigt att käka på till spelet nu, helgens träning är endå redan åt tjotahejti :D hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback