31/7 2011

2011-07-31 @ 17:47:30
hejhopp. har haft en ganska fullspeckad men väldigt trevlig vecka. blev bland annat av med minigolfoskulden för första gången på typ 20 år, men tyckte jag var rätt grym med tanke på det! självklart har jag även jobbat varje dag, och det blev lite spännande inte minst i lördags. tyckte det var en jättebra att svälja ner min vinare med några shottar på krogen vi halv 2 när jag skulle köra till jobbet kl 10 , så det hela slutade i en jäkla diskussion om hur jag skulle kunna ta mig dit, bara för att leda till att pappa dumpade av mig där och jag upptäckte att jag visst INTE ALLS började jobba kl 11.. och hade glömt mobilen hemma.... :) men dagen fick iallafall ett trevligt avslut hemma hos födelsedagselin i rudö :D

även denna dag började lite småspännande med att jag och christoffer skulle skynda oss hem från rudö för att han skulle flytta till linköping och jag jobba, men vi åkte i vanlig ordning 180 grader fel och hamnade i hede istället för avesta :) duktig tjej! tur att det inte krävdes lokalsinne för att få körkort säger jag bara (y)

nu ska min fagra hustru bjuda mig på middag sen ska jag gå i ide några veckor.. eller åtminstone tills imorgon bitti då jag ska jobba igen. men börjar nästan småtrivas lite där i drive through-luckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback