201-11-27

2011-11-27 @ 06:23:23
har faktiskt varit en riktigt trevlig jobbhelg i baren. ett bra coverband stod för underhållningen, alla människor var glada och trevliga och ölen har flödat, så att säga! förutom de vanliga stammisarna (mingelgubben, de enarmade asiaterna, raggaren, det omaka paret, bittertanten osv) hade vi denna afton även besök av personligheter som den kroniska headbangaren, tanten som dansade i teckenspråk, divan och det nyktra fyllot. ytterst trevligt!

har på uppmaning av en moder med allvarlig oro över min hälsa tagit åt mig att seriöst försöka förbättra min dygnsrytm och mina sömnvanor, som nu ligger på det överkomliga snittet 3h/natten. gjorde mitt bästa för att bli "sovsugen" när jag kom hem från jobbet inatt genom att lyssna igenom 2 album Lasse Lindh. måste bara säga att det är synd att de flesta av hans låtar är förjävla dåliga, för texterna är asum! åtminstone så är dom perfekta en såhär halvdeppig söndagsgryning. gav dock upp sovförsöken och gav mig istället ut på en spontan bilfärd för att hämta hem en vilsen bästis. hihi. jag har sagt det igen, och jag säger det igen: sova kan man göra i graven. att jag troligtvis kommer dö 20 år i förtid pågrund av mitt ohälsosamma leverne är inget problem, för jag ska uppfinna odödlighet somsagt!

nej men nu ringer mitt alarm om (chockerande) 3 timmar:D tur att jag inte behöver vara pigg imorgon! ska ju bara.....jobba...träna....gå på bio och göra 2 skolarbeten :) synd att man inte kan använda dehär sömnlösa timmarna till något vettigt. uppsatser brukar inte bli så bra när jag skriver efter 06.. så nu blir det gossip girl :)



"Under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se
så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback