2011-11-04

2011-11-04 @ 19:00:59
Köpt lite grejjs till halloweenfesten imorgon, som förövrigt kommer bli ASUM. Sen har jag tillbringat nästan hela dagen med farmor och farfar. kikade i lite affärer med farmor och sen satt vi och tittade på gamla kort och sånt. asmysigt. älskar att höra historier från deras ungdom och sånt! Sen har jag och mammsing lagat tacos, så nu kommer pappa börja grina när han kommer hem imorgon (6) funderar på att plocka ihop en matlåda åt honom..
nu ska jag ut på.....
innan kvällens festligheter börjar. yää. eeheheheh vad fyndig jag är. nästan sjukt att jag inte är typ president eller något.

uppdatering: nu vet jag varför. mitt studieresultat säger mig att jag inte har kvar de hjärnceller jag hade i min ungdom. ska skjuta mig själv eller någon nu. hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback