2011-11-16

2011-11-16 @ 04:46:20
idag när jag var ute på gården såg jag en mystisk jordhög. naiv som jag är gick jag för att utforska den i hopp om att finna något i stil med en dold piratskatt, men när jag kom fram såg jag att det var reggie som hade gjort ett taffligt försök att gömma en gul liten TOMAT. varför? han har då inte ärvt mina gener iallafall, hundstackarn ><

idag var jag en trevlig spontansväng till rasmus och drack kaffe och chillade till gamla Lp-skivor med honom och tobbe. naijs! vi började också spåna lite inför vår (+ möjligtvis felix) kommande englandsresa :) som förövrigt kommer bli awesome. inte minst för att de tre musketörerna:


äntligen får återförenas :D


var ut på en nattlig lekparksrunda med min bästis för ett tag sen också. känner hur spontaniteten börjar rinna tillbaks till mig, finally! och det gör även träningsverken :D
idag ska jag gosa med farmor och farfar, sen träna arslet av mig, sen skjuta arslet av fellefjonk :)
är numera tillsvidareanställd på donken också! wei, eller nåt..
förresten. man vet att man är tragisk om man börjar böla av scrubs. heeeeh



"There's no telling where we'll be in a day or in a week
And there's no promises of peace or of happiness"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback