2011-11-23

2011-11-23 @ 01:26:24
fyllefyndade mig en onepiece i helgen btw. hähä. har alltid haft något emot dessa extremt fula skapelser, men jag måste erkänna att den var förjävla skön. enda nackdelen är när man blir bajsnödig. även om jag är en kvinnovarelse och därmed har en avföring enbart bestående av blommor och andra väldoftande saker, så är det lite smådrygt att i princip behöva klä av sig naken varje gång man behöver "tömma ut blomjorden", så att säga. så addera en bajslucka och den vore ultimat!


kom också på att jag hållit mig helt orealistiskt länge ifrån att spela det nyaste spelet i den underbara final fantasy-serien.


den första orsaken var att jag var as-anti detta spel eftersom jag var helt inne på att FFVIII-versus skulle vara det grymmaste. den andra orsaken var att tobbe trodde tvärsemot. den tredje orsaken var att huvudpersonen är en rosahårig(!) tjej. den fjärde och mest övervägande orsaken var vetskapen om att jag skulle vara okontaktbar för omvärlden 200 speltimmar framöver om jag väl gav mig in i detta.

men efter att ha smuttat lite på FFX imorse och blivit påmind om hur underbart livet kan vara i mina fantasivänners sällskap ger jag nu vika. hejdå

"I hope I'll see you soon
cause you are fond of me and I am fond of you
these days I guess that's all it takes
that and just a few mistakes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback