2011-11-25

2011-11-25 @ 05:34:19
var riktigt mysigt att kika på öppet hus idag. beväpnade mig med en take-awaymugg från caféet a'la back in the days och kände mig som hemma igen :) de nya esteterna var hur duktiga som helst! blandade känslor dock av att titta på dem och inse att man aldrig kommer gå gymnasiet igen.. åldersnojja så det skriker om det.





är nu heldöd efter en trevlig kväll med mina favoritpojkar. ska försöka gräva fram mitt golv som ligger under några liter nötskal atm och sedan krypa ner i sängen och finpilla lite på mina uppsatser. eller okej ska göra mitt bästa för att sova lite också så jag orkar jobba en mördar bådenattochdaghelg på krogen och donken.


"Times like these I've come to see how
everything but time is running out"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback