2011-11-28

2011-11-28 @ 03:35:11
Är helt plötsligt väldigt otaggad för December. har längtat efter denna månad sedan min förra favoritmånad (Juli). Alltid så mysigt och så mycket kul som händer dessa månader. återstår att se vad detta årsslut för med sig för spektakulära händelser!

Hade en trevlig biovända med fridi idag. måste bara påpeka hur jävla sugiga twilightfilmerna är om man jämför med böckerna. Filmen var generellt helt ok, den bästa hittils. men var glad att jag läst först. man får en helt annan känsla i böcker, då man blir insatt i hur personerna tänker oså. jag har nog en liten bokmal i mig. eller en stor. brukar böla sönder till böcker.

haha glömde också berätta att jag åkte åt helvete vilse påväg till jobbet igår! skulle ta en "genväg" från johanna (grytnäs) till jobbet (hedemora). hon var väldigt noga med att påpeka att jag måste åka RAKA VÄGEN hela vägen för annars kommer jag, med mitt dåliga lokalsinne, att komma bort. jaaadå lugnt! eller inte.. åkte runt på fem miljoner småvägar långt ut i tjottaheiti, och när jag försökte hitta min väg tillbaka med hjälp av google maps (tacka gud för smartphones) visste jag inte vad som var upp & ned på gpsen så missade hedemora :U sen kom jag in i stan från fel håll och hade inte en jävla aning om var mitt jobb låg. lol alltså
idag jobbade jag mitt sista pass på ett tag och fick en kaffe av min chef för att jag var så duktig på att bäga pommes. win. eller nåt


"Here comes the nosebleed, the sensation of fear
and along with all the red comes the tears
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback