2011-11-30

2011-11-30 @ 00:30:33
bara för att min lilla mamma är så blygsam och snarare blev irriterad över detta tidningsinslag, så måste jag dela med mig av det till världen :) hon och anno åker till dubai i veckan de jäklarna! och pappen ska på julfest så jag blir fyllechaffis/bebisvakt åt reggisen. mys.


försöker plugga men kan verkligen inte koncentrera mig. undra vad som håller på att hända med pluggisdelen av min personlighet egentligen :S så ska istället provkolla på en serie som jennie tipsade mig om. an no exorcist. för oss lite småmanganördiga verkar den vara asum. tänkte avnjuta några av mammas förträffliga hälsobollar till det, (chokladbollar endast innehållande hallon, mandel och kokos)! om min mage tillåter mig vill säga. har lyckas väcka den slumrande draken i mitt inre vid namnet bukmigrän som hållit sig på avstånd de senaste åren. undra vad som utlöste den, jag stressar väl aldrig :D perfekt lagom till nötaveckorna till lussebandyn å upplösningen på Bi B kursen när jag skulle behöva 110% av min energi och koncentration men nu bara får typ..3

men jag är inte bitter :) inatt tänker jag fanimej sova också.

"and I get to the point where all I wanted was for us to make up
but its not that easy
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback