halloween

2011-11-03 @ 13:05:57
Hade halloweenkväll med ruthan häromdagen. den del av ullis som älskar högtider, och då speciellt halloween (fråga mig inte varför, det är ju förfan inte ens en riktig högtid!) var i extas. tuffaste spöktröjjan på, årets honungsmelon-pumpkin skapad, läskigaste godiset i skålen, tvn laddad med familjen addams.. allt var perfekt



tills jag, återigen, sprängde en popcornpåse i micron. nu vågar jag inte sova för att jag är rädd att kvävas i sömnen av giftgas. ofattbart hur mycket rök som kan komma från en så liten påse... men denhär gången ska jag inte vara smart och plocka isär micron för att kunna tvätta den på insidan, så den slipper gå samma öde till mötes som min förra..
fattar inte varför jag aldrig kan lyckas med något! men, som tobbe sa, det är inte en lyckad kväll med ullis om inte NÅGOT går fel. h3h3 (btw så funkade inte filmen heller..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback