2011-10-15

2011-10-15 @ 04:17:14
jao är då hemma efter några trevliga dagar i linköping. inveg det med först ett arbetspass på donken, sen ett på pickaboo och slutligen ett på nöjeskrogen. var inte det mysigaste att åka bil hem nu på gryningskvisten kan jag tillägga. trots den gulliga fluff-fällen pappa lagt in i folke. hihi. hoppas jag får mer jobb på pickaboo! börjar bli trött på den satans hedemoravägen.. fast iofs så har jag haft ganska mysiga stunder där med min kaffemugg.. äh nu svamlar jag.

ska lägga mig och mysa med lite te och min bok nu och hoppas på att jag somnar inom en snar framtid så att jag hinner göra något innan jobbet imorgon. hoppas också att alla som är ute och roar sig sånahär fredagkvällar medan jag jobbar och sliter mår förjävligt av bakfylla imorgon när jag själv vaknar upp som törnrosa! hur bra hon nu kan mått efter 100 års sängliggande.. men äh, ni fattar poängen.
hoppas också att min bajsengelska blir registrerad som klar så jag kan börja med biologin. längtar efter att få plugga. illa
pöööözzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback