2011-10-07

2011-10-07 @ 14:24:15
Jao, nu har päronen dragit på en välbehövlig semester och lämnat mig med ansvaret att handla det som behövs. blir frukt och fil för hela slanten kan jag säga! nu ska jag ner till smycka och köpa 3 likadana örhängen för jag tappar alltid bort ett inom loppet av några dagar. hehe. sen ska jag först till jobb nr 2 sen jobb nr 1. kvällen avslutas med en efterlängtad utgång med mina frugor. borde kanske ha lite tanke på att jag ska upp och tävla imorgon också. faktiskt riktigt stolt över att jag, efter lite tjat från syrran, orkade springa 5,5 kilometer hem från lerbäcken utan att stanna. lätt nytt rekord för mig! men hur jag kan ha fötts som orienterare med det "otroliga" inbyggda lokalsinne jag har är det nog ingen som förstår, så ska bli spännande att se om jag tar mig hem imorgon. ska bli kul iaf!

väntar med att posta dethär inlägget tills efter jobbet så jag kan lägga till en ful efter-duschen bild. kanske blir lite mer underhållande då

äh, skiter i det. tycker om att vara ointressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback