2011-09-16

2011-09-16 @ 16:21:57
ja här har ni då ullis "the moneyspender" hofling. tar tillfället i akt, tajmat nu när jag varken har lön eller studiebidrag att leva på, och slänger ut åtskilliga tusenlappar på ny mobil, tatuering, kläder, tågbiljetter, alkohol & bensin. nödvändig tjej (y)
såhär kul har jag haft idag iallafall ^. lite smådrygt att varken mobilen, tatueringsmallen eller sarmonellaprovet som gör att jag får börja jobba igen är klart.. men ikväll blir det umgänge/party hos viktor med pickpacket! typ avskedsfest eller nåt för tobbe & simon, blir säkert trevligt som alltid! och min tarm har törstat efter alkoholhaltiga drycker ett bra tag nu (6) heho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback