2011-09-29

2011-09-29 @ 15:18:39
hur jäkla svårt ska det va att få en rapport skriven.. verkligen inte min stil att skjuta på saker såhär och sitta och lata mig istället för att plugga. och behöva slita för ens ett G i en skitkurs, har fan aldrig fått ett G förut i hela mitt liv!! (undantag hemkunskapen i högstadiet, men det behöver vi inte ta upp h3h3) är det såhär jag ska vara framöver? nej, jag skyller på det tråkiga engelskaämnet. och förlåt bloggen för att jag klagar på dig men behövde lite sällskap med tanke på att tobbe jobbar hela tiden och jag sitter isolerad i hans lägenhet i en främmande stad.

snart kommer han iallafall och då ska vi på massage. första gången för mig som är så sjukt kittlig hihi ska bli läskigt.
har förövrigt världens äckligaste kopp framför mig där det ligger en blandning mellan tampongpapper, rutten mandarin och snus. kände bara för att ge en chockerande äcklig synvilla såhär som avslut. enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback