2012-04-03

2012-04-03 @ 01:59:34
hej bloggis. vill bara säga att jag inte har glömt dig. eller jo lite har jag nog gjort det. sorri.

idag var jag iaf och kollade på estetarnas musikal. duktiga var dom allihop! förövrigt så väntar jag spänt på att få påbörja min sista gymnasiekurs, resultatet från högskoleprovet jag gjorde i lördags, bli uppsagd på donkhelvetet forever and ever, intagsbesked från uppsala och lägenhet, magrutor, värme & sommar, att livet ska börja osv osv.

fyller förresten kärring på söndag. 20 bast. kan lika gärna börja skissa på min framtida rullstol nu. (den ska va as cool). får se om jag vågar mig på nån typ av celebrering helgen till ära.

nej bloggis vet du vad, nu har du fått veta tillräckligt om mitt privatliv. nu när jag har nån timme alone-in-the-dark innan jag deckar tänker jag passa på att kika på mina fjollserier. pusshej






det blev varmt igen, ett känslobrus så rent från svärta
så självklart på alla sätt
så märkligt rätt du kom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback