2012-02-03

2012-02-03 @ 14:56:06
totalt död efter gym, simning och promenix med vovvis. men eftersom jag numera är en välutbildad fysiker (ironi) tror jag på att energi aldrig försvinner utan bara omvandlas till andra former. med andra ord har jag numera en jäkla massa psykisk energi att sätta sprätt på! jag skulle kunna använda denna till att börja nästa del av fysiken.. men efter de senaste dagarnas kapplöpning säger min nya planeringsmetod att det nog är bäst att vänta med det och spela lite istället. heh. sen får vi se var kvällen för mig. en ledig helg i a-town var år och dar sen. kommer förmodligen...inte ens utanför tröskeln.

Imorgon ser det ut att bli en riktig socialdag. först barnvakt och kakelläggning i nya lägenheten med fia och mammsi, sen en tripp till farmor och farfar och slutligen premiärgala för "en tärd jul" hos min kära granne/filmproduent rasmus :) awesome.



bjuder på en gammal mystisk bild på mig och sillarna.




nu ska jag gräva i mitt spännande mystiska nyanlända paket från gymgrocissten, blanda mig en proteinshake och tugga på en beefstick. ja, jag tycker faktiskt om sånadär konstiga saker.





Im so happy, cause today I found my friends
they're in my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback