2012-02-06

2012-02-06 @ 22:01:02
hoppas på en riktigt skön träningsvärk imorgon! (tycker förresten det borde stavas träningsverk, med tanke på att jag registrerat att ungefär 90procent av befolkningen stavar det så). är sådär skönt darrig i hela kroppen efter ett redigt skidpass med pappis och fysgympa med orienteringsklubben. asum. sitter nu och käkar banan för glatta livet och verkar aldrig kunna bli mätt! har också gjort klart mina kompletteringar i fysiken och hoppas på att få göra provet imorn så jag kan komma i fas och återuppta mitt sociala liv igen. väntas ju både dansföreställning(estet 3:orna), backflipträning(tobbe&viktor), lunchdejt(ruthan&diverse vänner), vinkväll(diverse familj+carlssons), födelsedagsfirande(pappa), syskonhäng och jobb denna vecka! och jag har även en skräckiskväll med mina kvigor innestående som måste kvitteras ut inom en snar framtid. kbk va



mosters lilla skrutta har fått magsjuka :( jävlar om ungen hann smitta mig också -.-




everybody's got a secret, can you tell me what is mine?
can you tell me what you'd find?
I'll tell you if you keep it, I promise not to lie
all we need, is reason to believe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback