2012-02-08

2012-02-08 @ 23:59:41
igår var första kvällen på så länge jag kan minnas som jag faktiskt somnade innan midnatt! sjukt. vaknade dock runt 4 av träningsvärk, men det var bara nice. behövde tydligen all sömn jag kunde få inatt eftersom exakt varenda timme denna dag nu har gått åt till del 1 på slutprovet i fysik b. nu ska ni inte tro att dom gjort värsta fetingprovet. egentligen ska det bara ta 5 timmar, men eftersom jag inte hade hjärnkapacitet att klara av de högre frågorna egentligen men ändå envisades med att traggla mig igenom dem tog det närmare 14 timmar. hehe. får jag inte mitt jäkla vg nu blir jag tokig. (gymnasieelever som läser detta, uppskatta era lektioner! dom gör livet fan så mycket lättare!)


här har ni lite bilder på vårat nyinredda källargym förresten:) perfekt att köra lite kvälls/morgonpass där!
Bara å ligga i nu när jag och syrran börjar planera inför sommarens OL & multisporttävlingar!
nu ska jag skölja ur färgen jag har i håret, klippa&måla tånaglarna, tvätta lite örhängen&piercingar och lite annat smått och gott samt packa skolväskan, för imorgon bär det av till karlfeldt för att smyga sig in på fysiklektion. tänkte även smyga mig in på dansuppvisningen och kika. och smyga åt mig en kopp av det ljuvliga kaffet från cafeterian. nice. jag behöver komma ut bland folk känner jag, den sociala delen av min själ har dammat igen. Inte för att jag känner någon där i vilket fall, men jag kan ju alltid låtsas att jag umgås..heeh
Sen ska min värkande rygg få sig en genomkörare med lite voltande på Q. wie



of course it is all happening inside your head
but why on earth should that mean that it is not real?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback