2012-02-24

2012-02-24 @ 13:24:08
var duktig och tog en springtur och lite källargym innan frukosten. riktigt skönt att träna tidigt på morgonen! eller skönt är väl att ta i. det är ett helvete JUST DÅ rättare sagt. men riktigt skönt efter :D nu sitter jag och slöpluggar lite medan jag väntar på amandis som jag ska ha lite catchup med. medan jag väntar avnjuter jag lite sånthär:





och dregglar lite. eftersom liveklipp är det närmsta jag nånsin kommer komma min man kurt :( men det är väl lika bra, så inte johnny depp behöver bli sotis. (ja jag vet att mina män antingen är gifta gubbar eller döda, men hur jävla bra är era egna då VAVA?!?!?!)

snart dags att börja tagga för alkoholförtäring med mina kära gamla klassisar och diverse filurer med start hos elin, fortsättning på black&white 40årsfest (2*20) och förhoppningsvis slut i min säng så jag hinner vila mig i form tills jobbet imorn (jippi). men inte allt för tidigt! dags för hjärncellerna att rastas ordentligt, var faktiskt ett tag sen nu. många när&fjärran vänner som jag inte fått chans att träffa på länge också!



we gonna lose our minds tonight
whats the dealio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback