2012-02-27

2012-02-27 @ 21:09:45
har varit en bra dag. eftersom min labblåda inte kom i tid och jag hade stressarbetat undan allt annat plugg hade jag inget annat val än att vänta och chilla så passade jag på att åka runt lite ärenden åt mig och mammsi. började med att tanka folke, som var välbehövligt med tanke på att stackarn has been "living on the edge" hur länge somhelst nu. han i princip hostade framåt på gatan. ärendena förde mig sedan bland annat till lasarettbiblioteket, där jag sedan passade på att gräva ner mig i massa genforskningsböcker i ett mysigt hörn ett par timmar. jag fick även med mig lite nödvändigt småplock hem från stan. bland annat en ny almanacka där jag kan fylla i detta års dagars virriga planering. passade också på att, för en gångs skull, handla massa matsaker hem. och bara för det möttes jag när jag kom hem av att pappa hade haft exakt samma tanke. efter ett par minuter kom även mamma hem med ett par matkassar. wtf?! när vi sedan jämförde innehållet upptäckte vi att vi hade tänkt ungefär exakt lika även där. så nu är vårat kylskåp överfullt av apelsiner, äpplen, leverpastej, fil och diverse andra produkter som dubbel & trippelköptes >.< vi kan vi. efter ett hårdträningspass sitter jag nu och smuttar på en proteinshake, som jag var intelligent nog att inte shakea så den består i princip av mjölkvatten med stora bruna amöbor som flyter omkring och är ovispbara. men tuggmotstånd är väl alltid bra...eller? har även ätit en stor kastrull spenat idag. så allt som allt är jag på väldigt bra humör. en chilldag var välbehövlig. blir dock desto mindre avslappnad när jag tänker på hur stressig resten av veckan kommer bli nu när jag har en dag mindre på mig med alla laborationer och slutprovet. ehe.




igår när klanen hofling grillade korv i trädgården :) gos





the minute you are about to give up,
think about the reason why you held on so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback