2012-01-08

2012-01-08 @ 03:45:38
Orkar inte sova. Sitter istället och lyssnar igenom annos spotifylista på typ 500 låtar, kan ta ett tag känns det som. Men är asglad att jag fick den för jag är alldeles för lat för att engagera mig i egna listor och på musiksmaken kan man verkligen märka att vi är släkt, hade inte kunnat gjort den bättre själv! Finns förresten fler fronter man kan märka släktskapet på, har fått otaliga klagomål av mamma över våra hetsiga film/spel/bokdiskussioner under helgen x) blir lätt så när man inte får träffa sin syster regelbundet! Lyckades förresten övertala familjen att spela risk ikväll, blev en hård fight på några timmar! innan det åt vi blodig oxfilé med murkelsås och potatisgratäng. mmmm. ni ser, jag kan vara som vanliga människor på smaklöksfronten också! det är inte BARA palt, spenat och kaffe som kretsar i mitt system! men nästan..

Times are hard when things have got no meaning
I've found a key upon the floor
Maybe you and I will not believe in
The things we find behind the door




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback