2012-01-11

2012-01-11 @ 03:16:18
Eftersom min kameras själ mystiskt lämnat denna värld tillsammans med min mobils SD-kort med resultatet att jag numera är oförmögen att ta bilder (vilket jag i vilket fall ytterst sällan orkar göra, och då speciellt inte på mig själv utan att grimasera till oigenkännlighet), kom jag på den briljanta idén att bunkra upp med lite gamla bilder från min externa som kan få förgylla de annars alldeles för textfyllt bildlösa och totalt värdelösa inläggen. men bli inte för exalterade, inläggen kommer fortfarande innehålla ungefär lika mycket nyttiga ämnen som fullkornsnudlar (=nada). men det kan ju ändå vara kul att se liksom. sort of. och jag ser ju fortfarande typ likadan ut. sort of.



nu tänker jag mysa ner mig med min bok och somna så jag orkar upp till gymmet i tid imorn!






the world's a rollercoaster, and Im not strapped in
maybe I should hold with care,
but my hands are busy in the air saying:
- I'll savor every moment of this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback