2012-01-13

2012-01-13 @ 04:48:34
njöt för fulla muggar med en flottig pizzahög till human centipede 2 med fruarna igår. vi är lite speciella. och ikväll njöt jag ännu mer med tacos och alien med sillarna. måste passa på och sociala mig nu innan jag drar out of town igen. 
imorn ("idag" för er vanliga människor som ligger och sover nu när klockan närmar sig 5 på morgonen) ska jag passa på å träna lite volter med min passare tobbis medan han finns tillgänglig, sitter fint att utmana ödet såhär fredag den 13e å allt känner jag! sen får vi se var kvällen för mig. möjligtvis till mina gosiga små systerdöttrar. eller till en flaska sprit. eller både och. (men dock då i den ordning det står skrivet!!)




I believe the sun should never set upon an argument

I believe we place our happiness in other people's hands
I believe that junk food tastes so good because it's bad for you
I believe your parents did the best job they knew how to do
I believe that beauty magazines promote low self esteem
I believe that trust is more important than monogamy
I believe your most attractive features are your heart and soul
I believe that family is worth more than money or gold

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned
I believe the grass is no more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback