2012-01-23

2012-01-23 @ 13:21:22
hej. har inget att skriva egentligen och inga bilder att ladda upp. ville bara ha lite sällskap för jag kände mig ensam i en stor tom lägenhet i en fjärran stad. tragiskt, men don't you dare judge me! men nu ska jag ta mig i kragen och koka lite kaffe till kommande veckas fysikplugg:) om jag lyckas lista ut hur kaffebryggaren här fungerar dvs o.O har även upptäckt fördelen med att vara inneboende hos en blivande fysiklärare när man är retard och ska försöka pallra sig igenom fysik B på distans:) vill också tillägga att jag blivit helt asum på lol. spelade nästan en hel match utan att konstant få hatord skickade till mig. nästan. h3h3. hörs








was a time when I wasn't sure, but you set my mind at ease
there is no doubt you're in my heart now
said woman take it slow, It'll work itself out fine
all we need is just a little patience
said sugar make it slow and we'll come together fine
all we need is just a little patience


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback