2012-06-07

2012-06-07 @ 22:32:26
ville bara säga att ett av mina stora dilemman framöver är löst - jag är härmed (eller ska vi vara petiga så är jag från och med den 1 augusti) inneboende i studentkorridor i flogsta höghus i uppsala :D nu fattas bara att komma in på skolan också..

Förövrigt så har jag vart fullt engagerad i att försöka känna mig delaktig i samhället genom att hänga på studentlekarna osv. tänkte ta det ett snäpp längre genom en redig utgång imorgon, kring studenter och elände. bara för att vara rebellisk tänkte jag dock bära svart klänning.
men nu ska jag gosa ner mig i soffan, förhoppningsvis till nya (och äntligen, SISTA) säsongen av oth med trevligt sällskap :) fu




and the bed feels good and the pillow in my face
and we sweat a little maybe had too much to drink
but it's all worth it, thats what I think
cause it's too much going on these days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback