2012-06-24

2012-06-24 @ 21:46:50
eheeeehej. vet inte riktigt vad jag har haft för mig på sistone. men har för en gångs skull haft kameran framme så vi får se om det finns några ledtrådar där.


justja jag har varit i sandviken och badat med följande




och sedan besökt en awesome minigolfbana som vi hittade på i trakterna. Denna vecka har det sedan arbetats en hel del samt intensivt midsommarfirande överallt och ingenstans, först hos klanen crillerill, sedan dans runt midsommarstången med systeryster&co, sedan middag med los hoflings, sedan 20årsfest för salle och kalle och slutligen nattligt partajj och bastande ute i rudö! blev sedan en tidig hemfärd för ytterligare midsommarmåltid med de äldre generationerna hofling. ett par arbetspass på det sedan låg man strandad i soffan.

fick även ut crillerill på en orienteringsvända idag. händer nog inte i första taget igen. he he he. klena stadsbor. och nu sitter jag här för att undvika att packa för imorn drar jag och fridolito iväg till festivalen-för-att-hedra-fred-och-kärlek-och-sånt-onödigt-trams nej men nu taggar vi





It beats me black and blue but I cant resist
Im dragging myself through this kind of masochism
but I'll be fine like this 'til the end of time
that's quite allright




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback