2012-03-21

2012-03-21 @ 16:24:03
hej blogg. passar på att umgås lite med dig nu när stoffis ligger och sover i soffan breve mig. fick för mig att du kanske känner dig bortglömd och förbisedd. förlåt, men det är du.
kom nyss hem från frukost på älvpromenaden. känner förövrigt att jag har sovit alldeles för mycket på senaste tiden. har inte haft speciellt mycket jobb men har ändå inte fått mycket gjort mina vakna timmar. skärpning!




nu står iallafall ett fullspäckat schema framför mig. ska chilla så brett att valkarna väller över soffakanten nu fram till kl 7 sen blir de baila och kemiplugg! morgondagen bär av till västerås för att äntligen träffa lilla zanderbebisen och sedan lämnar jag sverige. lyckades även tima in så att jag kommer hem på måndag natt, när jag ska skjutsa mamma till operation ca 05.00 på morgonen (y) så vi får se när (om) vi ses igen :D




Its unconditional, yeah
the sun shines when I see the smile on your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback